We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % la produsele selectate OBȚINE UN COD DE REDUCERE

Politica de returnare

Reclamații și retururi

Ne dorim să livrăm produse de înaltă calitate și satisfacția ta este 100% garantată! În cazul în care comanda nu este așa cum ți-ai dorit, pur și simplu trimite comanda înapoi, iar noi îți vom rambursa valoarea produselor returnate sau le vom înlocui.

Cum să procedezi când vrei să reclami un produs?

În toate cazurile de reclamații, te rugăm să ne contactezi completând formularul sau direct prin e-mail la info@europosters.eu.

Reclamație

Te rugăm să specifici:

  • Numărul comenzii – îl poți găsi în e-mail sau în contul tău.
  • Starea coletului și a produselor deteriorate - te rugăm să atașezi fotografii doveditoare.
  • Preferința ta cu privire la modul de soluționare al situației – rambursare/înlocuire cu un produs nou.

În ce situații poți reclama un produs?

1/ Produse (sau pachet) deteriorate în timpul transportului

Dacă bănuiești că produsele au fost deteriorate în timpul transportului, te rugăm să ne trimiți un e-mail împreună cu o fotografie a coletului și a produselor deteriorate la adresa noastră de e-mail în termen de 48 de ore de la livrare. Te vom contacta imediat pentru a-ți comunica pașii următori. Din păcate, dacă răspunzi mai târziu, nu se poate face o reclamație la compania de transport. Nu trebuie să ne returnezi produsele deteriorate.

2/ Produs de proastă calitate sau dimensiune incorectă

Dacă ai primit un produs de proastă calitate, cu imaginea livrată neclară sau cu dimensiunea greșită, te rugăm să ne trimiți prin e-mail o fotografie a produselor livrate. Te vom contacta imediat cu informații referitoare la următorii pași. Nu trebuie să ne returnezi produsele deteriorate.

3/ Elemente incorecte sau lipsă

A lipsit ceva din pachet? Ai primit un produs diferit de cel comandat? Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de acest lucru. Te rugăm să ne trimiți o fotografie a produselor livrate prin e-mail. Te vom contacta imediat cu informații despre următorii pași.

 

Dacă ai achiziționat „Livrare în siguranță garantată” și pachetul tău ajunge deteriorat sau se pierde, nu trebuie să aștepți ca situația să fie rezolvată în termenul legal. Pur și simplu contactează echipa noastră de asistență pentru clienți care îți va rezolva solicitarea cu prioritate. Dacă ai primit bunuri deteriorate, te rugăm să faci o fotografie a bunurilor deteriorate și a coletului pentru a-ți rezolva rapid reclamația.

Notă: Livrarea unui produs nou este posibilă doar dacă îl mai avem în stoc.


Cum returnezi produsele?

Nu ești mulțumit de calitatea produsului? Consideri produsul neatrăgător și dorești să îl returnezi? Nici o problemă!

1/ Cel mai simplu mod: retur online prin serviciul Retino

Serviciul online Retino se va ocupa tot pentru tine cu doar câteva click-uri, ușurându-ne și nouă munca – de exemplu, vom avea o imagine de ansamblu mai bună asupra locului în care se află pachetul în prezent.

2/ Dacă alegi să nu folosești sistemul nostru online Retino și returnezi produsele „pe cont propriu”, te rugăm să utilizezi formularul de retur pentru a simplifica procesul.

Descarcă formularul de retur aici.

Formularul poate fi completat online și trimis prin e-mail la info@europosters.eu împreună cu informații despre ceea ce returnezi. Alternativ, îl poți completa manual, îl poți imprima și îl poți trimite împreună cu produsele.

Ambalează produsele nedeteriorate în ambalajul original, pune-le într-o cutie, etichetează vizibil cutia cu eticheta generată de transportator și expediază coletul la adresa depozitului nostru de distribuție:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Republica Cehă

După primirea produselor în depozitul nostru, vei fi anunțat prin e-mail. Dacă alegi opțiunea de rambursare, vei primi banii înapoi în termen de 14 zile de la primirea coletului de către departamentul nostru de suport clienți. În caz contrar, vom găsi o soluție alternativă.

Dacă ai primit un produs deteriorat, te rugăm să citești mai sus despre cum să procedezi atunci când vrei să reclami un produs.


Observații:

  1. Dacă decizi să returnezi produsele în termen de 14 zile, vei fi rambursat pentru produse, inclusiv pentru cea mai ieftină opțiune de expediere în țara de destinație. După perioada de 14 zile, doar valoarea produselor pot fi rambursată, iar tu trebuie să acoperi costurile de transport.

  2. Produsele personalizate nu pot fi returnate. Aceste informații pot fi găsite și direct pe site-ul nostru, printre produsele relevante. Astfel de produse pot fi reclamate numai în cazul unei erori evidente de imprimare sau a unei daune din partea noastră. Exemple de astfel de produse includ:
  • Imprimarea propriilor fotografii pe hârtie foto și pânză,
  • Produse din producția proprie etichetate „CALITATE PREMIUM” (produse imprimate pe hârtie foto, pânză sau tapet),
  • Înrămare personalizată.

Pentru informații mai detaliate, te rugăm să vizitezi pagina Termeni și condiții.

 



EuropostersDecorează-ți viața

Din anul 1999, Europosters este unul dintre cei mai mari furnizori de postere, fototapete, artă murală și produse licențiate din Cehia precum și din toată Europa. Oferim o selecție vastă de postere cu filme, jocuri sau sporturi, de toate dimensiunile, precum și o selecție variată de cadouri originale pentru fanii adevărați Star Wars, Harry Potter, de benzi desenate sau ai întregii familii Warner Bros. Știm că figurinele, puzzle-urile, cănile și hainele sunt cele mai bune cadouri pentru toată lumea, indiferent de vârstă sau interese. Dar dacă ești fan al designului interior, atunci te afli în locul potrivit! Imprimăm zilnic fototapete, ilustrații, fotografii și reproduceri de artă și le livrăm în peste 25 de țări pentru a ne face clienții fericiți.


Contact:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 210 440 210 (doar în engleză)

Luni – Vineri ǀ  8:00–18:00

 

© 1999–2024 Europosters. Toate drepturile rezervate.

Top