We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % la produsele selectate OBȚINE UN COD DE REDUCERE

FAQ

FAQ 

INFORMAȚII COMANDĂ

1/ Cum îmi pot urmări coletul?

Numărul de urmărire al coletului este trimis în e-mailul de confirmare odată ce comanda este expediată. Te rugăm să reții că link-ul de urmărire poate începe să funcționeze cu o ușoară întârziere. De asemenea, poți găsi numărul de urmărire în contul tău dacă accesezi „Comenzile mele” și deschizi detaliile comenzii.

 

2/ Cum îmi pot anula comanda?

Poți anula comanda înainte ca aceasta să fie procesată în contul tău dacă accesezi „Comenzile mele” și deschizi detaliile comenzii. Butonul „Anulează comanda” se găsește în colțul din dreapta sus. În orice alt caz, te rugăm să ne contactezi la info@europosters.eu.

 

3/ De unde pot descărca factura?

Poți solicita factura prin e-mail, aceasta nu este trimisă automat. Trimite-ne un e-mail la info@europosters.eu, specifică numărul comenzii și îți vom trimite factura in cel mai scurt timp.

 

4/ Cum pot schimba adresa în comandă?

Trimite-ne un e-mail la info@europosters.eu înainte de procesarea comenzii pentru a putea fi schimbată la timp (înainte de expedierea comenzii). Te rugăm să specifici numărul comenzii și adresa corectă de livrare.

 

5/ Cât durează pentru a primi coletul?

Data estimată de livrare este specificată pe fiecare pagină cu detaliile produsului sau poate fi găsită pe pagina „Plată și livrare”. Cea mai exactă dată estimată de livrare a produselor alese este specificată în coșul de cumpărături în momentul confirmării comenzii.

RECLAMAȚII și RETURURI

1/ Cum pot returna coletul?

Comenzile pot fi returnate conform „Politicii de returnare” menționată pe site. Pentru a simplifica procesul de returnare, te rugăm să folosești formularul nostru online folosind serviciul Retino.

 

2/ Cum pot raporta o comandă deteriorată?

Dacă comanda ta a fost livrată deteriorată, te rugăm să o reclami prin e-mail la info@europosters.eu cât mai curând posibil, cel mai târziu în 48 de ore, astfel încât reclamația să poată fi acceptată. Te rugăm să specifici numărul comenzii și să atașezi imagini cu articolele deteriorate, ambalajul și cutia.

 

3/ Cum pot raporta un articol greșit sau lipsă?

Dacă îți lipsește un produs sau ai primit un produs greșit, te rugăm să îl reclami prin e-mail la info@europosters.eu cât mai curând posibil. Cel mai târziu în 48 de ore, astfel încât cererea să poată fi acceptată. Te rugăm să menționezi numărul comenzii. În cazul în care ai primit un produs greșit, te rugăm să atașezi imagini ale produsului.

REDUCERI și PROMOȚII

1/ De ce nu funcționează oferta specială 3+1?

Când folosești promoția 3 + 1, poți comanda oricare 3 produse din oferta noastră și poți alege gratuit un poster la alegere. Te rugăm să reții că numai un poster de pe stoc poate fi obținut gratuit – promoția nu se aplică la print-urile artistice (pe hârtie foto, pânză sau tapet), deoarece acestea sunt tipărite la cererea clientului. Dacă dorești să alegi un poster gratuit, te rugăm să vizitezi categoria „Postere” și să filtrezi postere în filtrul tip produs.

 

2/ Cum mă pot dezabona de la primirea de e-mailuri promoționale?

Poți folosi un link în subsolul fiecărui e-mail sau ne poți contacta la privacy@europosters.eu sau info@europosters.eu, apoi vei primi un e-mail de confirmare.


Dacă nu ai găsit un răspuns, te rugăm să nu eziți să ne contactezi în chat, prin e-mail info@europosters.eu sau să ne suni la +420 210 440 210 (doar în engleză) în timpul programului de lucru, pe care îl poți găsi pe site-ul nostru.



EuropostersDecorează-ți viața

Din anul 1999, Europosters este unul dintre cei mai mari furnizori de postere, fototapete, artă murală și produse licențiate din Cehia precum și din toată Europa. Oferim o selecție vastă de postere cu filme, jocuri sau sporturi, de toate dimensiunile, precum și o selecție variată de cadouri originale pentru fanii adevărați Star Wars, Harry Potter, de benzi desenate sau ai întregii familii Warner Bros. Știm că figurinele, puzzle-urile, cănile și hainele sunt cele mai bune cadouri pentru toată lumea, indiferent de vârstă sau interese. Dar dacă ești fan al designului interior, atunci te afli în locul potrivit! Imprimăm zilnic fototapete, ilustrații, fotografii și reproduceri de artă și le livrăm în peste 25 de țări pentru a ne face clienții fericiți.


Contact:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 210 440 210 (doar în engleză)

Luni – Vineri ǀ  8:00–17:00

 

© 1999–2024 Europosters. Toate drepturile rezervate.

Top