Recenzii Jocuri Video: Halo Wars 2

24. 03. 2017

Bine ați venit la o categorie nou-nouță pe Blog-ul nostru, cea a recenziilor de jocuri video. Dorim să vă oferim o varietate mare de conținut și cum băieții din compania noastră ne-au rugat să îi lăsăm să creeze recenzii pentru jocuri, nu i-am putut refuza. Primul din listă este noul joc Halo Wars 2, care aduce o poveste intensă pentru supraviețuire preluată din Universul Halo, în lumea RTS. Din păcate nu vom avea apariția unuia dintre cei mai populare personaje din istorie, Masterchief. Toate fiind spuse… sperăm să vă placă toate gândurile noastre adunate special pentru tine și… grijă la spoilere, pentru că vor fi câteva.

Povestea Jocului

În joc, suntem plasați chiar după cele întâmplate în Halo 5, după ce Masterchief a avut… neînțelegerile sale cu Cortana. Suntem la bordul navei UNSC Spirit of Fire, alături de echipa condusă de căpitanul James Cutter. Obiectivele sunt plasate pe parcursul a 12 misiuni diferite. Inamicul este o rasă de tip Covenant, The Banished, condusă de liderul numit Atriox. Scopul final este să oprești inamicii să folosească Arca, pentru a crea noi inele Halo menite pentru distrugere.

Personajele

Le vom împărți în patru categorii. În primul rând, îi avem pe Spartani, care sunt tipicul soldaților spălați pe creiere, crescuți de mici pentru a fi mașinării de luptă, fără personalitate, sau emoții. Numai unul dintre personaje a avut puțină dezvoltare personal, cum ar fi atașamentul față de AI, sacrificial personal și conducerea trupelor UNSC. Sună cunoscut? Păi… sună deoarece este exact ca Masterchier. În al doilea rând avem AI-ul, cu numele Isabel. Ea este personajul meu favorit. Emoțiile sale, fricile și speranțele sale care au fost prezentate în fața echipei, mi-au dat impresia unei persoane vii decât cea a unui robot. Are rolul de ghid pe parcursul misiunilor și preia rolul lui Cortana (când nu era nebună). În final, avem personajul negativ, Atriox, care a primit cea mai mare dezvoltare personală în joc. Mi-a plăcut enorm de mult conceptul său, dar incompetența sa ca lider m-a făcut să judec capacitățile sale de a crea o armată în primul rând.

Jocul

Jocul în sine este ceea ce mi-a oferit plăcere să îl joc. Felul în care s-au creat misiunile, nu au fost repetitive, este bine primit în stilul RTS. Efectele special, soldații și grafica, au fost foarte bine dezvoltate. Nu m-am simțit atât de bine să distrug Banshee și Ghost într-un joc Halo niciodată. Având doar două tabere l-a făcut puțin plictisitor. Civilizația Forerunners putea fi un candidat bun pentru o altă tabără. Are potențial bun pentru a fi jucat din nou pe multiplayer, mecanica jocului fiind una calitativă.

În mare, jocul a fost distractive, dar îi lipsește câteva aspecte narative care trebuie ajustate. Firma abia a atins suprafața Universului RTS și mai are multe de învățat, dar sunt convins că va fi mai bine cu viitoare jocuri. Jocul Halo 2 arată bine dar îi trebuie un scenariu și personaje mai bune. Sperăm că v-a plăcut recenzia și dacă ai sugestii și comentarii de adăugat, fii liber să ne înștiințezi. Iar dacă ți-a plăcut jocul, sau dacă ești fan Halo nu uita să…

Cumperi afișele noastre Halo!

Sursa 1/ Sursa 2