Recenzii Filme: Premiile Academiei de Oscaruri 2017

30. 01. 2017

Marțea trecută, în sfârșit, ne-au fost arătate nominalizările Oscar. Ceremonia va fi desfășurată în data de 26 februarie, unde filmele și persoanele afiliate cu acestea vor concura pentru premiile Academice din industria cinematografică. La La Land preia lumina reflectoarelor cu un număr impresionant de 14 nominalizări. Oscarurile nu recunosc doar cele mai bune filme, cei mai buni actori și actrițe. Unele dintre cele mai puțin cunoscute categorii pentru Oscar sunt pentru compoziția filmului, muzică și design pentru costume, care pot fi la fel de importante ca cele pentru cele pentru distribuție și director. Ne aflăm astăzi aici pentru a arăta pe cine încurajăm și pentru a oferi o listă de filme de urmărit.

Premiile academice pentru efecte vizuale

Este probabil cea mai populară categorie a ceremoniei. Cine nu adoră un film, unde efectele vizuale sunt, fără dezbatere, realistice? Filmul popular  Rogue One: A Star Wars Story a fost nominalizat (precum fiecare film Star Wars de dinaintea sa). Dacă ai urmărit acest film, atunci vei fi de acord cp efectele vizuale au fost frumoase. Dar, competiția a fost la fel de bună! Doctor Strange și the Jungle Book au fost de asemenea, nominalizați, iar aici, în biroul nostru, încă dezbatem care este favoritul nostru!

Vezi toate articolele noastre cu Doctor Strange!

Premiile academice pentru Muzică

Să nu uităm că și fundalul de muzică este extrem important pentru un film. Ne aducem cu toții aminte de Heart Will Go On din Titanic, sau Skyfall de Adele în filmul recent James Bond. Chiar dacă La La Land pare că va câștiga anul acesta, echipa noastră Europosters este foarte apropiată de melodiile din filmele animate. Poate pentru că nu vom crește niciodată (cel puțin inimile noastre vor fi întotdeauna tinere). Ne ținem pumnii strânși pentru Can’t Stop the Feeling din filmul Trolls și  How Far I’ll Go din filmul Vaiana.

Călătorește departe cu colecția noastră Vaiana!

Premiile academice pentru Design de Costume / Machiaj și Stilul de Păr

Ambele categorii sunt la fel de importante ca și cea cu efecte vizuale. Anul trecut, am văzut o mulțime de filme cu super-puteri. Ca fani Harry Potter,  Fantastic Beasts and Where to Find Them este favoritul nostru! Garderoba aleasă în stilul anilor 1920 au fost perfecte! Pentru machiaj și stilul de păr, nu ne trebuie mult timp pentru a ne aduce aminte de eroii rău-făcători din Suicide Squad și stilul intergalactic din Star Trek Beyond.

Cumpără din articolele noastre magice cu Fantastic Beasts!

Și oricare ar fi câștigătorii…

Cumpărați toate articolele noastre cu Oscarurile 2017!