Recenzii filme: Guardians of the Galaxy Vol.2

11. 05. 2017

Din clipa, în care am văzut primul film Guardians of the Galaxy, aș putea spune că eu, alături de echipa Europosters, am fost nerăbdători să urmărim partea a doua. Noaptea trecută a reprezentat momentul, în care am urmărit cel de-al doilea film, și, dragii mei prieteni, vă rog să luați un loc, pentru că vă voi oferi recenzia unuia, dintre cele mai bune filme Marvel, de până acum. Vă rog să luați la cunoștiință faptul că articolul acesta va conține niște spoilere minore.

Intriga

Cum a specificat Trailer-ul, echipa plină de probleme, va salva Galaxia, de un mare pericol. Pe parcursul poveștii, avem șansa să vedem lupte spațiale uimitoare, mulți inamici creați, pe motive amuzante și un Bebe Groot care este mult prea adorabil, să fie dublat de un actor dur, cum este Vin Diesel. Scenariul a fost creativ, plin de glume noi și multe parodii pentru clișeele din filmele cu super-eroi.

Personajele

Aici, copilașul tocilar, care se ascundea în interiorul meu, a ieșit la iveală. Filmul a săpat mai adânc în poveștile personajelor. Am învățat despre atașamentele lui Star Lord, problemle din familia Gamorei, drama emoțională pe care o trăiește Rocket și trecutul înfiorător al lui Drax. Că tot veni vorba, am adorat faptul că s-a pus mai mult accent pe personajul Drax. Bautista a fost extrem de amuzant. Cine a spus că foștii luptători de wrestling nu pot fi nostimi?

Mediul

Întotdeauna am urmat o regulă, impusă de mine, în copilărie. Faptul că spațiul cosmic este uimitor. Am urmărit filmul în 3 D și design-ul planetelor, faunei și florei, speciilor de extratereștrii m-au rămas fără suflu. Ah, și leserele care zburau peste tot, au fost de asemenea, super! În plus, efectele vizuale n-ar avea farmec fără sunetele oferite de Awesome Mix Vol. 2, care va fi incorporat în playlist-ul meu.

Surprize

Dacă nu ai urmărit poveștile din benzile desenate, atunci aceste surprize nu vor avea un impact atât de mare. Dar, au fost foarte multe din acestea, în film. L-am văzut pe Howard Rața, The Watchers, o apariție, tradițională, de-al lui Stan Lee și personaje care vor apărea în următorul film Thor.

Filmul primește din partea mea un 9 din 10. A fost un film superb, care merită văzut, chiar dacă nu ești fan Marvel. Sunt efecte vizuale minunate, personaje bine conturate, o intrigă solidă și o strategie bună de a familiariza publicul cu personajele din Guardians of the Galaxy. Acestea fiind spuse, dacă este cineva care dorește să vadă filmul din nou, să mă anunțe. “Și țineți minte, că oricât de grea ar fi viața, noi suntem GROOT!”

Cumpără articolele noastre cu Guardians of the Galaxy!

MysticCase MysticCase Cadouri neobișnuite