Recenzii Filme: Fantastic Beasts and Where to Find them

29. 11. 2016

În sfârșit… Cinci ani de la lansarea ultimului film, în care am văzut cum trio-ul nostru favorit, de vrăjitori, a reușit să-l înfrângă pe Cel-Al-Cărui-Nume-Nu-Trebuie-Pronunțat, J.K. Rowling ne readuce cu mătura fermecată și cu baghetele în mână în lumea magică Harry Potter. Dar, de această dată nu ne vom întâlni în marea sală din Hogwarts, nici în faimosul pub Three Broomsticks din Hogsmeade. De această dată ne vom întâlni pe cealaltă parte a Atlanticului, în anii 1920, în orașul New York, care este în dezvoltare. Vrăjitori din întreaga lume, pregătiți-vă cele mai bune vrăji și luați-vă baghetele cu voi, în timp ce sărim în servieta fermecată a lui Newt Scamander și pășim în universul „Fantastic Beasts and Where To Find Them.”

Personaje noi și Povești noi

În timp ce ne întoarcem cu 80 de ani în trecut, în comparație cu filmele și cărțile originale, J.K. Rowling ne introduce un nou set de eroi. Newt Scamander este un Magizoolog, care călătorește în întreaga lume pentru a descoperi și a colecta creaturi magice, una mai uimitoare și mai interesantă ca alta. Este un vrăjitor timid, dar călduros, care călătorește peste tot cu valiza sa, care conține o grădină zoologică.  El este ajutat în aventurile sale de către trei prieteni loiali: fosta Auror Porpentina Goldstein, o vrăjitoare neîndemânatică, dar curajoasă, sora ei Queenie Goldstein și amuzantul și amabilul Jacob Kowalski. Dacă te-ai pierdut cu toate aceste noi persoane, este cel puțin un nume pe care îl vei recunoaște: Albus Dumbledore. Da, lumea vrăjitorilor este mare, și din fericire, cel mai mare vrăjitor dintre toți, își va face apariția în următorul film.

O nouă lume de descoperit

Printre proaspăt construiții zgârie-nori, vei descoperi o nouă lume a vrăjitorilor. Vei întâlni MACUSA, Congresul Magic al Statelor Unite ale Americii, versiunea Americană a Ministerului Magiei. Uită de Încuiați, persoanele fără puteri magice (ne pare rău să spunem asta, dar cei ca noi). În America va trebui să îi numești No-Maj. Și poate exista un plasament mai bun ca New York în anii 1920, pentru o lume magică a vrăjitorilor?

Fanii Harry Potter îl aprobă

Am iubit filmul. Referințele făcute despre cărțile originale sunt peste tot și cu toate vrăjile care zboară în aer pe tot parcursul filmului, îți va face plăcere să-l urmărești. Dacă nu ești convins încă, trebuie să te duci să îl urmărești (măcar o dată). Filmul este plin de surprize, și nu te vei plictisi. J.K.Rowling a anunțat deja lansarea a încă patru filme, pentru a ne aduce din nou și din nou în acest univers fantastic. Așa că, până la următorul film, ia un loc, relaxează-te și bucură-te de o cană cu cafea în timp ce urmărești toate filmele antecedente din nou, sau, ca noi, pune deoparte câteva dintre afișele vechi cu Harry Potter din cameră și fă puțin spațiu pentru noile afișe cu Fantastic Beasts

Tablourile tale favorite cu Harry Potter și alte mărfuri

Și

Mai multă inspirație din Colecția noastră Fantastic Beasts!