Recenzie film: Star Wars VII: The Last Jedi

09. 01. 2018

Of Disney, cât de mult te putem iubi! Fanii Star Wars au fost lăsați pentru mulți ani fără un film nou, sau fără vreo poveste pe care să o descopere. Recent, am fost binecuvântați cu un film în fiecare an – chiar înainte de Crăciun, și a fost ca un cadou dat mai devreme, atunci când pășeam în cinematograf. Am urmărit noul film Star Wars VII: The Last Jedi, și iată ce părere avem despre acesta.

Generația veche, generația nouă

În filmul anterior, The Force Awakens, am reușit deja să vedem conflictul dintre eroii noștri foarte cunoscuți, și noile personaje. În film, este și mai evidențiat faptul că, eroii din prima trilogie, renunță încet, dar sigur la poziția acestora pentru a putea face loc generației noi, în luptă. Rey, Finn și Poe devin noile simboluri ale rezistenței, în timp ce Kylo Ren se afirmă ca noul lord întunecat. Oricât de mult ne-ar plăcea vechii noștri eroi, ne-a făcut plăcere să vedem personaje proaspete pe ecrane!

*Râsete*Țipete*Lacrimi*

Acest film ne-a dus într-un tur al emoțiilor. Cu toții ne-am simțit de parcă am pierdut o persoană apropiată, cineva pe care parcă am cunoscut o viață întreagă, atunci când Han Solo a murit în episodul anterior. Pregătește-ți inima slabă și proaspăt reconstruită pentru încă un tur. Dar nu-ți fă griji, cum ne-am obișnuit cu fețele noi, vei trece cu ușurință peste pierderea unora dintre personajele noastre favorite. De asemenea, sunt unele momente amuzante, cum ar fi creaturile noi, denumite porgs care-l urmăresc pe Chewie peste tot. Acestea sunt absolut adorabile. Deci te vom ierta Disney că ai omorât câțiva dintre eroii noștri din copilărie.

Un film Star Wars adevărat

După primul film, câțiva fani s-au plâns de faptul că viziunea directorului era atât de diferită de cea pe care trilogia primară o urmărea. Însă, ca fani de durată, ni s-a părut că acest film a fost un produs veritabil din universul Star Wars. Săbiile leser, armele și inamicii îi aduce destulă prospețime fără a avea efect asupra continuității din celelalte trilogii. Unul dintre lucrurile pe care le-am putea puncta despre acest film, este faptul că lasă prea multe semne de întrebare. Cine este Snoke? Cum a reușit First Order să ajungă la putere fără ca cineva să poată observa? Cine este Rey? Sperăm ca următoarele filme să aducă și răspunsurile la aceste întrebări. Va trebui să mai așteptăm încă doi ani…

În final, ne-a plăcut mult acest film. Mulțumită unor momente cheie și a efectelor speciale, se pot bucura chiar și oamenii neinițiați. Este pe de parte cel mai bun film al trilogiei.

Cumpără mai multe produse Star Wars

MysticCase MysticCase Cadouri neobișnuite