Recenzie Film: Spider-man Homecoming

20. 07. 2017

Spider-Man, Spider-Man, Does whatever a spider can. Ne bucurăm atât de mult să îl vedem pe super-eroul nostru prietenos, din cartier, din nou pe marile ecrane. Noi, cei de la Europosters tocmai ne-am întors de la cinema și putem spune, că suntem în mare satisfăcuți cu noul film. Ne-am gândit că ar fi frumos să ne prezentăm opiniile în fața fanilor, deci, hai să ne aruncăm din pânză pe o recenzie de film. De această dată vom discuta despre filmul Spider-Man: Homecoming. Grijă la câteva spoilere minore, nu dorim să vă stricăm filmul.

Un noi păianjen a sosit în cartier

Marvel a început filmul cum trebuie, cu melodia tematică Spider-man. Aceasta a fost simțită ca un „bine ai revenit” pentru personaj, cum drepturile pentru erou au fost vândute către Sony cu ceva timp în urmă. Noul păianjen a fost bine primit. Tom Holland este un Peter Parker veritabil, care dă dovadă de o inocență aparte, atunci când încearcă să își rezolve problemele din liceu. Filmul este adaptat ca o comedie și este foarte similar cu desenul animat actual. Peter este un copilaș care împiedică rău făcătorii mari și terifianți, în timp ce încearcă să nu chiulească de la școală.

Cei buni

Mătușa May a avut o dezvoltare interesantă de la o bătrânică fără apărare la o mătușă atrăgătoare și modernă. Ne-a plăcut mult cum a avut un impact mai mare la nivel personal cu Peter, dar glumele cu mătușa sexy au fost mult prea frecvente și s-a învechit gluma foarte repede. Personajul nostru favorit a fost Ned. A fost extrem de amuzant, iar contribuția sa în lupta împotriva rău-făcătorilor a fost uimitoare, realistă și a reușit în rolul său de secund al eroului. Fără super-puteri, fără probleme.

Cei răi

Hai să vorbim despre personaje. Am fost foarte fericiți să vedem apariția personajelor negative mai micuțe, din benzile desenate.  Vorbim desigur despre Vulturul, Shocker și un al treilea personaj care a avut o apariție minoră (fără spoiler… fără griji). Vulturul a avut un design frumos pentru costum și puteri și a fost foarte interesant să vedem tehnologia lui Shocker în acțiune. Probleme ar fi, inexistența celei mai super dintre abilitățile lui Vultur (absorbirea tinereții) și Shocker având o armă doar pentru o singură mână. Dar nu putem fi prea pretențioși, au fost super amândoi.

Spidey

Filozofia filmului din punctul nostru de vedere ar fi constrângerile din viețile isteților din generația Y. Peter este un adolescent geniu care dorește să facă parte din liga mare (Avengers), de aceea îl alege ca pe un model (tip tată) pe Tony Stark și este dispus să renunțe la studii pentru a-și îndeplini visul. Adolescenții de azi au o problemă similară. Avem atât de mulți oameni de afaceri de succes, care au renunțat la facultate/școală pentru a-și creea afacerile de success, încât tinerii visează să găsească jobul perfect, sau să și-l creeze singuri, încercând să găsească mentorii potriviți să îi ghideze și alegând să ignore dramele din liceu, care au fost serioase în trecut, dar nu atât de mult în prezent. Credem că aceasta ar fi tematica filmului.

În final, filmul a fost minunat. Am apucat să îi vedem pe Captain America și pe Iron Man. Au fost trei momente neașteptate în film care au fost super. Nu vi le vom spune dar specificăm doar acest lucru: să rămâneți până la sfârșit de tot în sală. Răbdarea este de regulă recompensată haha. Sperăm că v-a plăcut recenzia noastră. Dacă vă place Spider-man atunci trageți cu pânzele până la secțiunea noastră cu produse Spider-man.

Mai multe produse cu Spider-man

Toate produsele sunt pe stoc avem depozitele noastre proprii și expediem în termen de 24 de ore