Descoperă cele mai bune oferte din această săptămână: ALB & NEGRU - BLACK & WHITE reducere -20 % ×

Recenzie film: Shazam!

19. 04. 2019

După Aquaman și Wonder Woman, DC Comics trimite în cinematografe filmul Shazam, un erou neobișnuit într-o salopetă roșie cu fulger pe piept și pelerină albă, care în ciuda aspectului, este unul dintre cei mai puternici eroi ai universului DC. Dar numai în anumite condiții. Citește mai departe!

#Cum să devii super erou

A fost odată ca niciodată, 7 magicieni puternici care protejau lumea de 7 păcate mortale. În timp, au început să piară și în final, a rămas doar unul – Shazam. Cu toate acestea, până și el se pregătea să se odihnească în pace, prin urmare a început să își caute un înlocuitor. Trebuia doar să găsească pe cineva cu suflet bun și cu abilitatea de a rezista tentației păcatelor. Floare la ureche. Nu este de mirare că a căutat vreme îndelungată, astfel încât în final, a fost nevoit să coboare așteptările și să accepte pe aproape oricine. Deoarece păcatele deveneau tot mai puternice. Și uite așa, Billy Batson de 14 ani a apărut la castel.

#Spune doar ‘Shazam!’

Billy și-a dobândit superputerile din întâmplare și dacă nu ar fi fost fratele său vitreg Freddy, ne-am fi uitat la un tip foarte puternic făcându-și selfie-uri cu diverși oameni și provocând catastrofe timp de 2 ore. Parte din magia lui Shazam se datorează aspectului său – corp musculos, bine făcut, de adult. Dar numai după ce pronunță cuvântul ”Shazam”. Scenele în care Freddy testează superputerile lui Billy sunt cele mai bune părți din film. În ciuda subiectelor dificile – eroul principal este orfan, iar personajul negativ a fost hărțuit de tatăl și de fratele său când a fost copil – filmul este amuzant și plin de aluzii la Batman și Superman. DC Comics a decis, evident, să facă precum Marvel și să amuze audiența. Cu toate acestea, data viitoare, vă rugăm, mai puțină tragedie!

# Fratele geamăn super erou al lui Superman

Povestea orfanului Billy Bates sună cunoscută; dar cuvântul ”shazam” este asociat mai mult cu aplicația mobilă care folosită pentru a căuta muzică. Asta pentru că Shazam a avut inițial un alt nume. Și știm cu toții care. Captain Marvel. Da, același nume pe care îl are și Carol Danvers de la Marvel. Cum este posibil? La început a fost National Comics Publications (astăzi DC), editorul lui Superman și Fawcett care a publicat Captain Marvel. După părerea lui NCP, Captain Marvel îl copia pe Superman, ba mai mult, avea și mai mult succes, așa că au ajuns aprope la proces. În cele din urmă, ambele părți au decis să scape de Căpitanul Marvel. Prin urmare, a dispărut timp de câțiva ani. A durat decenii până când Marvel a realizat că personajul Captain Marvel nu este folosit de nimeni și l-au schimbat în varianta feminină care a cucerit cinematografele luna trecută.

Merită văzut Shazam? Am spune că da dacă vrei să te distrezi și să nu gândești prea mult. Chiar dacă totuși trebuie să te gândești la ceva – dacă ar fi să devii un super erou, ce super putere ai alege să ai? Să zbori sau să fii invizibil?

Mai multe produse Shazam

Merch pentru toată lumea!

Din anul 1999, Europosters este unul dintre cei mai mari furnizori de postere, fototapete, artă murală și produse licențiate din Cehia precum și din toată Europa. Oferim o selecție vastă de postere cu filme, jocuri sau sporturi, de toate dimensiunile, precum și o selecție variată de cadouri originale pentru fanii adevărați Star Wars, Harry Potter, de benzi desenate sau ai întregii familii Warner Bros. Știm că figurinele, puzzle-urile, cănile și hainele sunt cele mai bune cadouri pentru toată lumea, indiferent de vârstă sau interese. Dar dacă ești fan al designului interior, atunci te afli în locul potrivit! Imprimăm zilnic fototapete, ilustrații, fotografii și reproduceri de artă și le livrăm în peste 25 de țări pentru a ne face clienții fericiți. #MerchForAll

Contact:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 777 33 44 55 (doar în engleză)