Descoperă cele mai bune oferte din această săptămână: ANIME & MANGA reducere -15 % ×

Recenzie Film: Regele Leu

05. 08. 2019

La fel ca și Cartea Junglei, de noua versiune a filmului Regele Leu este responsabil Jon Favreau care este cunoscut fanilor Marvel ca prietenul loial al lui Tony Stark numit Happy. Favreau a pariat pe povestea clasică iubită de milioane de oameni din întreaga lume. Și a câștigat. Rezultatul a meritat efortul!

#SHAKESPEARE AFRICAN
Dacă ești unul dintre aceia cărora le place povestea shakespeariană a puiului Simba, nu ai scuză să ratezi acest film. Cu toate că versiunea originală Walt Disney a animației este frumoasă, noua versiune 3D te va impresiona. N-o să îți vină să crezi că este făcută cu animale adevărate! Serios, este imposibil să faci efectele vizuale mai bune. Este adevărat că în versiunea originală, creatorii s-au jucat mai mult cu expresiile faciale ale animalelor în timp ce vorbeau, dar echipa lui Jon Favreau a păstrat totul mai natural. Deci nu te aștepta să vezi un maimuțoi șaman afumat. 😊 Dacă Simba nu ar vorbi cu vocea lui Donald Glover, ai avea impresia că te uiți la un documentar despre viața animalelor din savană.

#HAKUNA MATATA

La ce să te aștepți în afară de efectele vizuale? De exemplu, la muzica frumoasă a lui Hans Zimmer și Elton John redată de Pharell Williams. Au mai fost adăugate două melodii noi pe lângă coloana sonoră originală. Probabil că nu era nevoie deoarece melodiile Can you Feel the Love Tonight sau Hakuna Matata sunt de neegalat, totuși, au colaborat și cu Beyoncé, iar dacă o ai pe Beyoncé, trebuie să cânte mai mult. Asta e clar.

#De ce ai schimba ceva ce funcționează?

În ceea ce privește scenariul, scenariștii au pariat pe cel original. Povestea este aceeași, inclusiv dialogurile. Cu toate acestea, odată cu noile melodii, sunt și scene noi, dar nu te aștepta la o poveste cu totul nouă. Regele Leu a fost și este un rollercoaster emoțional. Pentru o clipă, nu mai poți de dragul micului Simba, apoi te amuzi la dialogurile lui Timon și Pumbaa și bineînțeles, când bunul tătic Mufasa moare, este imposibil să nu plângi. Nu uita să duci cu tine un pachet de șervețele în plus deoarece dacă povestea originală Regele Leu nu te-a făcut să plângi, această versiune super realistă sigur te va face!

Colecția Regele Leu

Europosters – Decorate your life

Din anul 1999, Europosters este unul dintre cei mai mari furnizori de postere, fototapete, artă murală și produse licențiate din Cehia precum și din toată Europa. Oferim o selecție vastă de postere cu filme, jocuri sau sporturi, de toate dimensiunile, precum și o selecție variată de cadouri originale pentru fanii adevărați Star Wars, Harry Potter, de benzi desenate sau ai întregii familii Warner Bros. Știm că figurinele, puzzle-urile, cănile și hainele sunt cele mai bune cadouri pentru toată lumea, indiferent de vârstă sau interese. Dar dacă ești fan al designului interior, atunci te afli în locul potrivit! Imprimăm zilnic fototapete, ilustrații, fotografii și reproduceri de artă și le livrăm în peste 25 de țări pentru a ne face clienții fericiți. #MerchForAll

Contact:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 777 33 44 55 (doar în engleză)