Descoperă cele mai bune oferte din această săptămână: TABLOURI PE PÂNZĂ reducere 20 % ×

Recenzie film: Omul-Păianjen: Departe de casă

24. 07. 2019

Lumea spune că sunt multe pânze de păianjen prin Praga și Veneția. Asta pentru că Spider-Man a fost acolo în vacanță și acum vine în cinematografe!

#PETER PARKER – SUPER –LOSER

Când vine vorba de a lupta împotriva monștrilor sau a doctorilor trăzniți, Peter Parker este cel mai bun. Totuși, când vine vorba de fete, nici măcar masca lui lycra nu îi este de folos. Cine ar zice că băiatul ăsta se cațără pe pereți și salvează lumea în timpul nopților? După evenimentele din Endgame, Peter, în vârstă de 16 ani, s-a săturat să fie super erou. Mentorul lui, Iron-Man, s-a dus și lumea se întreabă: oare Spider-Man va fi următorul Tony Stark? Dar gândurile lui Peter sunt în altă parte. Clasa lui merge în Europa!

#Nu este ușor să fii super erou

Când Nick Fury te sună, trebuie să îi răspunzi. Fondatorul echipei Avengers are gura plină de replici amuzante, dar dacă îi ignori apelurile, celebra scenă din Pulp Fiction (Ezekiel 25:17…) este nimic în comparație cu ceea ce ți se poate întâmpla. Cu toate acestea, Peter nu răspunde niciodată la telefon, prin urmare nu știe că lumea este amenințată de Elementals periculoși care trebuie opriți cât mai repede. Nici măcar nu vrea să-și ia cu el costumul de super erou. Vrea să fie un copil obișnuit măcar o dată.

#Totul este distrus

Peter are un plan – se așează lângă MJ în avion (pentru că o iubește în secret), îi cumpără o bijuterie în Veneția și i-o va da în Paris pe Turnul Eiffel. Și ea îi va mărturisi că îl iubește. Ar trebui să meargă! Totuși, masculul alfa al clasei, Brad, o place și el, deci lucrurile se complică. Dar nu atât de mult pe cât Elementalul de apă va distruge Veneția. Cu toate că există un alt super erou care se luptă cu el (Jake Gyllenhaal, doamnelor!), Peter nu se poate abține și îl ajută să câștige lupta. După aceea, Nici Fury îl așteaptă în camera de hotel și uite așa este distrusă excursia.

#Praga în loc de Paris

Încă un atac al unui Elemantal urmează să aibă loc în Praga, deci Nick Fury a găsit o cale să îl trimită acolo pe Peter cu toate că este un adolescent încăpățânat și îndrăgostit. Excursie gratuită pentru toată clasa! Multe lucruri importante se întâmplă în Praga, dar nu vă spunem mai multe. Vă putem spune doar că Peter va vizita și Berlin, Olanda și Londra. Dar de-ajuns cu spoiler-ele!

#La ce să te aștepți

Pe lângă replicile sau situațiile amuzante, este destulă acțiune și efecte cool în acest film. Bineînțeles, sunt și momente emoționale. Toată lumea l-a iubit pe Iron Man și nu este ușor să treci peste moartea lui. Cu toate acestea, dacă aveai îndoieli că acest film merită văzut, fii sigur că este! Omul-Păianjen: Departe de casă este unul dintre cele mai bune filme Marvel!

Mai multe produse Spider-Man

Luni - Vineri
8:00 - 15:00