Descoperă cele mai bune oferte din această săptămână: HĂRȚI reducere 20 % ×

Recenzie Film: Omul Furnică şi Viespea

30. 07. 2018

Marvel ne oferă anul acesta un alt film extraordinar – Omul Furnică şi Viespea. După experiența ușor deprimantă oferită de Avengers: Infinity War, am așteptat noile aventuri ale Omului Furnică cu un anume interes, vrând să aflăm cum anume a mai decis Marvel să ne frângă inimile și sufletul anul acesta. I-am văzut deja pe pitic și pe amicul lui zburător și nu ne-am putut abține să nu vă împărtășim părerea noastră despre film.

Povestea prezintă ultimele zile ale Omului Furnică în arest, după evenimentele din Captain America: Civil War. Îi este permis să primească scurte vizite de la încântătoarea lui fiică; cu toate acestea, se emoționează de fiecare data când se gândește cum să își scoată brățara demodată de la gleznă, câștigându-și astfel abilitatea de a-și părăsi casa și de a deveni tatăl care se străduiește să fie. Obiective respectabile; totuși, viața nu uită să lase niște obstacole în drum înainte de a-i da voie să-și urmeze visul. Aventura îl cheamă prin Hank și Hope Pym, care încearcă să își găsească mama și soția pierdută în domeniul cuantic. Bineînțeles, ei cred că Scott este singurul care are abilitățile necesare ca să îi ajute să o găsească.

Narațiunea este ușoară, distractivă și plăcută, în ciuda ticălosului necreativ și banal. Nici un întuneric sau eveniment trist din trecut nu încarcă povestea, lăsând să se desfășoare un film simplu, al cărui singur scop este acela de a fi plăcut. Ca să fim sinceri, ne bucurăm că acest film a fost lansat imediat după Infinity War care se caracterizează printr-un complot sumbru și un final plin de suferință, care ne-a lăsat triști și fără pic de bucurie. Prin urmare, se poate presupune că raționamentul din spatele filmului Omul Furnică și Viespea a fost acela de a-i face pe oameni să se bucure de spectacol, de viață și să emane pozitivitate și bucurie. Cu toate acestea, povestea nu este atât de bogată în scene impresionante și intrigante precum primul film Omul Furnică lansat în 2015. Totuși, are o distribuție de excepție, precum Michael Douglas, Lawrence Fishburne, Michelle Pfeiffer și mulți alții, care fac din acest film un succes.

Pentru toți fanii Ant-Man și Marvel; posterul oficial al filmului va fi adăugat pe site-ul nostru în câteva zile!

Mai multe produse Marvel

Începând cu anul 1999, Europosters a devenit unul dintre cei mai mari furnizori de postere, fototapete și artă murală. În prezent, colaborăm cu artiști, fotografi și graficieni din toată Europa. În oferta noastră, poți găsi cele mai frumoase picturi celebre, precum și opere de artă noi aparținând artiștilor contemporani. Suntem bucuroși să imprimăm și pozele personale și, la cererea ta, vom pune imprimările în rame de înaltă calitate. Ne place mult designul interior, totuși, nu uităm nici de iubitorii de muzică sau jocuri video pentru care ne mărim în permanență oferta cu postere, căni, tricouri, figurine de colecție și alte produse și cadouri cu licență.

Contact:
E-mail: info@europosters.eu
Tel.: +420 777 33 44 55 (doar în engleză)