Recenzie Film: Game of Thrones (primele patru episoade)

18. 08. 2017

Bine ați venit la o nouă recenzie, aici la Europosters. Vom schimba puțin lucrurile și o vom transforma într-o recenzie de serial pentru unul dintre favoritele noastre de la birou, serialul Game of Thrones. Va fi destul de imposibil pentru noi să acoperim toate detaliile din toate episoadele, așa că o vom împărți într-o recenzie pentru primele patru episoade și vom creea una nouă la sfârșitul sezonului. Acestea fiind spuse, hai să ne teleportăm în lumea Ice and Fire și să vedem ce au făcut personajele noastre favorite din Westeros.

Dezvoltarea Personajelor

Vom vorbi puțin despre câteva personaje, unde am observat niște schimbări și dezvoltări majore. Arya Stark este personajul care a pornit acest sezon, și aceasta a devenit un asasin destul de eficient. Ne-a făcut plăcere să vedem că își dovedește potențialul prin eliminarea persoanelor de pe lista ei și ne-a mai plăcut cum mediul din jurul ei încearcă să o readucă în partea luminii, prin poziționarea de elemente, în drumul acesteia, cum ar fi soldații Lannister, reuniunea cu Nymeria. Sam își trăiește “visul” la citadelă și ne-a plăcut felul în care descoperă că maeștrii nu sunt ceea ce și-a închipuit. Încetul cu încetul încalcă toate regulile pentru a ajuta regatul și ajută în dezvoltarea acțiunii (sticla dragonului din Dragonstone). Littlefinger și Varys au probleme în a se adapta la noua lume pe care au creeat-o, o lume plină de război. Vremurile în care se planifica cu grijă și se manipula politic, au luat sfârșit și am intrat într-o eră de război. The Hound este unul dintre personajele noastre favorite și se orientează cu încetul către calea Lordului Luminii. Sperăm că nu va deveni un fanatic, ca cei din Sezonul 6. Însă, dacă rămâne doar la viziuni, atunci credem că va fi în regulă. A avut de asemenea un moment de umanizare, atunci când a fost confruntat cu un eveniment brutal din trecutul său și a ajuns să își pună semnul întrebării asupra moralității acestuia.

Amintiri din trecut

Pe parcursul sezonului 7 ni s-a adus aminte de multe evenimente care au avut loc în trecutul serialului și din cărți. Qyburn cu balista acestuia este o amintire asupra vremurilor când familia Targaryen a încercat să ocupe Dorne, iar dragonii acestora erau doborâți de astfel de arme. Am reușit să îl revedem pe Hotpie, care ajută de asemenea, în a o aduce pe Arya pe calea cea bună, rememorând vremurile din trecut. Dacă tot vorbim despre Arya, o avem pe Nymeria, lupul acesteia, care aduce aminte de despărțirea lor. Avem parte de sticla dragonului care este un element din preistoria Westeros, iar o lecție de istorie este tot timpul bine primită. Am avut parte de o mostră a unui argument de-al lui Robert Baratheon de demult. Cum că: “nu trebuie să te lupți niciodată cu Dothraki pe sol”, iar acea scenă a fost cu adevărat o răsplată pentru fani.

Reuniuni

Am așteptat atât de mult pentru aceste reuniuni care au avut loc în sezonul 7. Se simte de parcă este prea bine să fie adevărat. Copiii Stark s-au reunit în sfârșit. Am avut-o pe Arya care s-a reunit cu Nymeria, eveniment cerut de către fani, încă de la despărțirea lor. I-am văzut și pe Jon cu Tyrion având un moment minunat. Ambii fiind nedoriți de către familiile lor, iar acum se află în poziții de putere. Luptele dintre Dany și Cersei au fost incredibile. Sincer, nu ne-am așteptat ca Cersei să se poată opune atât de bine invaziei, dar s-a descurcat de minune și putem vedea multe din trăsăturile tatălui ei ieșind la suprafață. Felul în care a plănuit fiecare mișcare și felul în care s-a răzbunat pe Sand Snakes a fost o personificare de calitate a unei regine răzbunătoare.

De asemenea, lupta dintre Euron și nepoții săi a fost dezvoltarea de care a avut nevoie. Este un om sadic, nacisist și un adevărat pericol atât pentru Dany cât și pentru Cersei. Desigur că cea mai așteptată reuniune/primă întâlnire a fost cea dintre Jon și Dany. În sfârșit s-au întâlnit și au avut parte de scene decente. Putem vedea puțin romantism între aceștia, dar poate fi puțin ciudat având în vedere moștenirea lui Jon. Dar acest lucru este perfect normal în lumea Ice and Fire. Suntem nerăbdători pentru mai mult.

Călătoria, până acum

Sentimentul oferit de către acest sezon este unul mixt. Toată acțiunea este grăbită și se poate simți acest lucru prin teleportarea magică a personajelor pe tărâm, dar în același timp, am primit multă dezvoltare pentru personajele secundare, care în mare parte a fost apreciată. Am primit și o luptă de mijloc de sezon care a fost plăcută și plină de acțiune. Putem vedea că devine din ce în ce mai greu să se înghesuie atât de multă poveste într-un singur sezon și sperăm că în următorul, să se încetinească puțin lucrurile. Până acum suntem satisfăcuți de scene și de personaje și o să avem plăcerea de a urmări și următoarele episoade. Sperăm că va plăcut recenzia și că ne vom vedea și la ultimele trei episoade. Până atunci…

Aruncă o privire peste produsele Game of Thrones!

MysticCase MysticCase Cadouri neobișnuite