Recenzie Film: Fantastic Beasts 2 – The Crimes of Grindelwald

25. 11. 2018

Cea de-a doua parte a francizei Fantastic Beasts a ajuns pe ecrane și uneori părea obositoare din cauza narațiunilor fără sfârșit. Nu ne înțelege greșit, noi cei de la EuroPosters iubim tot ceea ce are legătură cu universul magic al lui Harry Potter, nenumăratele sale personaje și povestirile și intrigile sale complexe și întortocheate. Prin urmare, am adunat și analizat momentele extraordinare și povestea parțial obositoare și îți vom spune de ce este un film pe care nu trebuie să îl ratezi.

Circul Magic

Una dintre scenele magice din film se învârte în jurul Circului Arcanus, unde întâlnim personajul misterios Nagini, care este, așa cum au prezis mulți fani, șarpele lui Voldemort din saga Harry Potter. Este un maledictus, ceea ce înseamnă că este blestemat să se transforme mereu într-un șarpe. Spectatorul este încântat de ciudați înfricoșători, acțiune incitantă precum și de o bestie nouă pufoasă care în curând trăiește în cazul lui Newt.

Niffler pregătește mereu surprize

Cu toții am iubit animalul mic, cu nas lung, care a provocat multe probleme în primul film. De data aceasta, Niffler atrage din nou atenția, deoarece are mai multe scene amuzante și drăguțe în film. Dar nu este singur! Câțiva puiuți nifflers ne fură atenția pentru o clipă și provoacă multe râsete printre spectatori. La sfârșitul filmului, Niffler, altfel ca niciodată, joacă un rol foarte important deoarece fură un obiect strălucitor care are un mare impact asupra poveștii.

Faceți loc unui nou personaj negativ

La sfârșitul primului film, identitatea sub acoperire a lui Grindelwald a fost expusă și el a fost băgat la închisoare. Grindelwald, interpretat de Johnny Depp, se bucură de multă expunere și rătăcește în jurul Parisului pentru a-și aduna suporteri. În același timp, spectatorul primește câteva sugestii despre relația dintre Grindelwald și Dumbledore, interpretat de Jude Law, care nu este numai complexă, dar lasă loc și multor zvonuri.

Povești nemuritoare

Chiar dacă ne-am bucurat de momente magice și imagini frumoase, filmului îi lipsește o structură clară. La fel ca în toate celelalte filme Harry Potter, fiecare personaj are propria lui profunzime și poveste care adesea este conectată cu celelalte personaje. Cu toate acestea, acest film în mod special a îngreunat spectatorul cu răstălmăciri nesfârșite, construiri de personaje și narațiuni multiple. Mai ales ultimele 30 de minute din film sunt încărcate de multe informații despre personaje, urmate de o decizie crucială în ceea ce privește alegerea dintre Grindelwald pe de-o parte și Dumbledore și Ministrul Francez al Magiei pe de altă parte.

Există speranță

Filmul vrea să pună practic bazele pentru filmele viitoare, având în vedere faptul că franciza este pe punctul de a începe cu încă 3 filme care urmează să se lanseze! Prin urmare, putem închide ochii la unele părți confuze și la straturile variate împachetate cu informații. Vă recomandăm cu siguranță să vedeți filmul deoarece efectele vizuale sunt extraordinare, animalele sunt adorabile (unele dintre ele cel puțin…) și sperăm că filmele următoare vor fi la fel de bune ca și primul film, în care Eddie Redmayne îl interpretează pe iubitul nostru personaj Newt Scamander.

Încă nu ești sigur dacă trebuie sau nu să vezi filmul? Atunci vezi aici trailer-ul.

Mai multe despre Fantastic Beasts

Mai multe despre Harry Potter