Descoperă cele mai bune oferte din această săptămână: GAME OF THRONES Cumpără acum ×

Recenzie Film: Eroina lui Marvel – Captain Marvel

03. 04. 2019

În sfârșit s-a întâmplat. După Wonder Woman și versiunea feminină a lui Doctor Who, creatorii Marvel au decis să facă un film cu un personaj feminin. Probabil nu ai auzit niciodată de Carol Danvers alias Captain Marvel și probabil te gândești că are vreo legătură cu Captain America (amândoi sunt căpitani, nu?), nu ești departe de adevăr. Se zvonește că cea care îl va învinge pe Thanos în Endgame va fi Carol. Totuși, filmul Captain Marvel este despre povestea ei. Dar există și o parte Tesseract, bineînțeles.

Fata de alături

Carol Danvers este o fată care visează la o carieră de pilot, care nu este tocmai un job pentru o fată, mai ales în anii 90’ de unde vine. Este o fată simpatică și obișnuită, nu o bombă sexy precum Wonder Woman, ci mai degrabă fata obișnuită de alături. La fel ca Bruce Banner sau Spider-Man, Carol își dobândește puterile în urma unui accident. Ce s-a întâmplat? Citește mai departe.

Vers vs. Danvers

În timp ce încearcă să devină piloți adevărați, Carol și prietena ei Maria s-au împrietenit cu doctorul Lawson, un om de știință extraterestru de pe planeta Hala care inventa un nou tip de motor care să ajute la încheierea războiului nesfârșit dintre populațiile Kree și Skrull. Cu toate acestea, nimeni nu cunoștea originea extraterestră a lui Lawson și după ce au fost atacați de către dușmani în timpul unui zbor test, Carol nu a avut nici cea mai mică idee. Înainte să moară doctorul, ea a distrus motorul și pe dușmani. A avut loc o mică explozie care a făcut-o pe Carol Danvers cea mai puternică ființă din tot universul Marvel și astfel s-a trezit la Hala fără amintiri din viața ei anterioară. Pe scurt, filmu spune povestea lui Vers, un membru al lui Starforce, care încearcă să afle cine este și de unde provine și cine este personajul negativ din războiul Skrull. Între timp este răpită de Skrulls, dusă pe pământ și aproape capturată de către S.H.I.E.L.D. Plus scenele de urmărire și alte scene de acțiune. Ca de obicei.

La ce să te aștepți

Cu toate că cel mai bun personaj al filmului ar trebui să fie Captain Marvel, trebuie să recunoaștem că fără uimitorul Samuel L. Jackson alias Nick Fury filmul nu ar fi atât de bun. Fanii se vor amuza, iar feministele vor fi încântate de scenele în care Fury spală vasele împreună cu Captain. Iubitorii de pisici vor îndrăgi (sau nu) pisica Goose, fostul animal al lui Lawson care nu numai că este noul prieten blănos al lui Fury, dar și o armă foarte periculoasă. Nu crezi? Vezi cu ochii tăi. La fel ca Nick, care, apropo, încă mai are ambii ochi. Cel puțin în mare parte din film.

Merită văzut

În ciuda unor mici detalii cum ar fi personajul puțin descris al lui Captain Marvel sau efecte prea exagerate în bătălia finală, filmul merită văzut, iar fanii Avengers trebuie neapărat să îl vadă. În film, aflăm și despre povestea lui Nick Fury și S.H.I.E.L.D, iar dacă vei avea răbdare până la final, îi vei vedea pe Captain America, Black Widow și Banner încercând cu disperare să salveze lumea și întâlnindu-se cu Captain Marvel pentru prima data. Cine va cădea în luptă și cine va fi salvat? Vom afla la sfârșitul lunii Aprilie!

P.S. Like pentru make up artiști și graficieni pentru schimbarea lui S. L. Jackson. Cu siguranță nu a fost ușor să transforme un bărbat de 70 de ani într-unul de 40 de ani. 😊

Mai multe produse Marvel