Recenzie film: Despicable Me 3

11. 07. 2017

A sosit! În sfârșit! Cel mai drăguț și adorabil dintre toți! Personajele malefice s-au întors pe marile ecrane și vă putem spune un lucru; noi am fost extrem de nerăbdători, aici, la Europosters, pentru a-l vedea. De la ultimul film, nu mai aveam răbdare să aflăm mai multe despre povestea de dragoste dintre Gru și Lucy, și ce se va întâmpla cu aceștia, după înfrângerea lui Macho Man. Și, desigur, de abia așteptam să ne revedem cu minionii. Să ne aruncăm în grumobil și să pornim într-un tur al filmului.

Au apărut noi provocări

La sfârșitul ultimului film, Lucy și Gru au fost agenți speciali pentru AVL (Anti Vilain League). Desigur că, noii rău-făcători super-interesanți vor lupta împotriva acestora din nou. Balthazar Bratt, cândva o vedetă la Hollywood, s-a transformat într-un pericol pentru întreaga planetă. Dar acesta nu va fi singura problemă pentru eroii noștri. Fratele uitat al lui Gru, Dru, îl contactează pentru a-l informa de decesul tatălui său. Gru va trebui sa se descurce cu noua sa familie, în timp ce va urmări rău-făcătorii.

Misiunea pentru găsirea unicornilor continuă

Agnes, una dintre cele trei fete pe care Gru și Lucy le-au adoptat, este la fel de tânără și de adorabilă ca oricând! De asemenea, îndrăgește unicornii. Deși surorile ei încă îi explică despre adevărurile din spatele acestui animal mitic, ea este convinsă că unicornii există, și este determinată să găsească unul. Margo și Edith, cele două fete mai în vârstă, încearcă să se descurce cu Lucy, preluând rolul de mamă în această familie neobișnuită. Nu este ușor, chiar și pentru super agenți secreți, care sunt specializați în prinderea de rău-făcători.

Minionii s-au ÎNTORS

Suntem cu toții de acord că am urmări acest film doar pentru că sunt minionii, aceștia fiind unele dintre cele mai amuzante și drăguțe personaje create vreodată. Producătorii ne-au ascultat cerințele și micuții vor avea multe aventuri în acest film. După cum știm din filme, minionii trebuie să slujească un stăpân malefic pentru a fi fericiți, iar noua familie a lui Gru nu prea se potrivește cu așteptările acestora. Vor merge pe cont propriu în acest film, ba chiar vor ajunge și în închisoare… dar fără spoilere.

În final, filmul a fost foarte bun. Fie că ești în căutarea unui film, pe care să îl poți vedea cu tinerii din familie, fie că dorești să te relaxezi, acest film este pentru tine. Povestea este bună, iar glumele amuzante și momentele hazli vor face ca timpul să zboare repede, în timp ce urmărești filmul. La final, vei fi și mai nerăbdător să ai parte de și mai multe aventuri cu Gru și în special cu minionii. Micuțele creaturi galbene sunt atât de amunzante și adorabile, încât te pot ajuta să treci peste o săptămână grea. Trebuie să îl urmărești!

Și nu uita să…

Urmărești toate produsele noastre cu DESPICABLE ME!