Recenzie Film: Deadpool 2

27. 05. 2018

La doar câteva săptămâni după lansarea filmului Avengers: Infinity War, ne-am gândit: ”Din nou, încă un film Marvel…”. Nu ne înțelege greșit, ne place Marvel și faptul că franciza ne oferă constant filme cu multă acțiune. Dar lansarea a două astfel de filme într-un timp atât de scurt ar putea să pară … puțin prea mult. Ar putea, cu excepția faptului că acest film este un alt gen de film Marvel. Da, este un film Deadpool.

Limbajul, vă rog

Nu știm dacă ai făcut greșeala la primul film să te gândești ”Oh, este un film cu super erou, îi voi aduce pe copiii mei/ pe fratele/verișorul mai mic să îl vadă, sigur le/îi va plăcea”, dar sper că nu ai făcut aceeași greșeală din nou. Este unul dintre motivele pentru care primul film a avut succes, iar regizorii știu asta: de aceea l-au folosit din nou. Acest film, în comparație cu celelalte filme Marvel, este făcut pentru adulți. Referințele care cer să fii născut înainte de secolul 21, replicile șocante și aluziile sexuale fac parte din personajul Deadpool. Și Ryan Reynolds arată de parcă s-ar fi născut să interpreteze acest personaj, dar totuși, limbajul, vă rog.

One man show

Da, am spus, Ryan Reynolds este absolut grozav în rolul unui Deadpool trist și singur care își tot ascunde tristețea și ura de sine în spatele glumelor obscene. Totuși, la fel ca în primul film, este singurul personaj autentic din film. Oricare alt personaj, fie că este bun sau rău este mai mult un camarad fără nici o replica reală. Bineînțeles, când ai de-a face cu un personaj atât de diferit și un actor atât de talentat, poate fi tentant să îi dai lui totul, dar serios, am fi apreciat o poveste mai profundă. Cu toate că îi regăsim pe Colossus, Weasel și o nouă vedetă a internetului, Peter, tipul care ”doar ce a văzut reclama”, ar fi fost grozav să vedem mai multe fețe noi și relații mai complexe. Dar din nou, este un film Deadpool.

Al4lea perete? Nu am auzit niciodată de el

Pe de altă parte, complexitatea personajelor și povestea nu sunt exact ceea ce cauți, nici ceea ce să te aștepți de la acest film. Sau totuși sperăm că nu ai făcut asta. Filmul este hilar, atâta timp cât ți-a plăcut prima parte. Deadpool își spune povestea, așa că așteaptă-te ca cel care nu e atât de erou să vorbească direct cu tine de mai multe ori pe parcursul filmului. Glumele sunt uneori la limită incorecte din punct de vedere politic, dar cu toate acestea plăcute cele mai multe dintre ele, dar puțin nerușinate totuși. Referirile la celelalte filme Marvel precum și la cele mai renumite culturi din cultura pop sunt omniprezente. Să fim sinceri, suntem de părere că acest film este mult mai amuzant decât primul, dar și mult mai murdar. Da, dacă unele părți din primul film te-au jignit, nu mai pune piciorul în cinema. Te rugăm, pe bune.

În cele din urmă, suntem fericiți să îl vedem pe fiul teribil al francizei Marvel reîntors pe ecrane, mai ales din cauza faptului că acest rol i se potrivește atât de bine lui Ryan Reynolds. Povestea este drăguță, dar să nu te aștepți să fii surprins de suspans și răsturnări de situație. Glumele sunt permise pe fundal. Acest film a fost plăcut dacă ți-a plăcut primul, dar totuși, am sperat că dacă s-au decis să facă un al doilea film, îi vor da un aer mai proaspăt.

Vezi mai multe produse Deadpool

sau

Toată colecția noastră Marvel