Recenzie Film – Avengers: Infinity War

09. 05. 2018

18 filme în 10 ani. Numărul acesta incredibil este ceea ce franciza cinematografică Marvel ne-a oferit până acum. 18 filme care explorează faze diferite ale acestui univers, care relatează povești diferite și prezintă declinul multor răufăcători și eroi. Decizia de a lansa cel considerat a fi cel mai mare film Marvel de până acum, fix la 10 ani de la începerea francizei, ar putea fi văzută ca un semn care marchează sfârșitul erei cinematografice Marvel. Suntem în afara cinematografului acum și îți putem confirma că această presupunere este cât se poate de greșită. Acesta este doar începutul.

Cea mai ambițioasă combinație

Această exprimare a fost folosită de către Marvel pentru a tachina filmul până anul trecut. Se referea la faptul că eroi precum Gardienii Galaxiei, originalii The Avengers, Doctor Strange, Black Panther și mulți alții se vor uni în lupta împotriva celei mai mari amenințări din univers. Mulți oameni s-au distrat de acest lucru pe internet, dar cu siguranță nimeni nu mai are ce comenta acum. După succesul recent al filmelor Black Panther, Thor Ragnarok și al celui de-al doilea episod din Gardienii Galaxiei, Marvel a reușit cu succes să ia ce-i mai bun din fiecare film și să creeze acest gigant mash up. Și s-a potrivit de minune: umorul obraznic al lui Star Lord se îmbină perfect cu tinerețea lui Spiderman sau cu seriozitatea lui Iron Man. Este foarte plăcut să îi vezi pe toți eroii favoriți într-un singur film, cum interacționează unul cu altul și scot la iveală cele mai bune abilități și replici.

Avengers Infinity War - Thanos Poster

Acțiune non-stop

Putem sublinia faptul că efectele speciale sunt o adevărată delectare vizuală pe tot parcursul filmului și că niciodată nu am introduși atât de profund într-o scenă de luptă. Dar ce într-adevăr ne-a făcut să sărim din scaunul nostru de cinema, să țipăm și să aplaudăm în timpul fiecărei lupte a fost calitatea scenariului și a filmării. Echipa de producție a făcut o muncă grozavă, astfel încât să nu te plictisești. Scenele de luptă au loc în fiecare colț al universului, capodopera finală fiind bineînțeles atacul asupra Wakandei. Modificările personale asupra unor super eroi, precum faptul că Thor a primit o armă nouă sau Hulk și-a schimbat forma de luptă, fac din această bătălie finală o parte captivantă a filmului.

Răsturnări constante de situație

Dacă ai început să citești acest articol, înseamnă că deja ai văzut filmul, deci cu siguranță vei fi de acord cu noi dacă suntem de părere că scenariștii s-au uitat prea mult la Game of Thrones. Ce au de îi ucid pe toți care ne plac?!! Încă din prima scenă când Loki moare și până la sfârșitul filmului timp în care toți eroii noștri din copilărie dispar pur și simplu, acest film ne-a adus în stare de șoc. Abia acum, la câteva ore după ce creditele au început să ruleze, putem să spunem cât de neașteptate și supărătoare sunt toate aceste evenimente. Sigur că totul face parte dintr-o poveste uimitoare. Dar dacă va aduceți bine aminte, în articolul nostru de săptămâna trecută despre The Avengers am prezis că UNII dintre eroii noștri favoriți vor muri … DAR NU TOȚI!

Avengers Infinity War - Heroes Unite Canvas Print

După câteva cești de ceai și discuții după film, în sfârșit avem o părere mai calmă despre el: este uimitor. Filmele Avengers au avut mereu un gust mai deosebit, această plăcere ciudată de a vedea eroi unindu-se în lupta împotriva răului. Acest film le depășește pe toate deoarece, fără a cunoaște subiectul principal și toți eroii înainte de începerea filmului, am fost surprinși de modul în care evoluează povestea, e ca și cum descoperi un nou univers Marvel. Niciodată până acum n-a părut atât de lungă așteptarea lansării unui nou film. Dar deocamdată, credem că este timpul să ne întoarcem la cinema și să vedem acest film cel puțin încă o dată.

Toate produsele din Infinity War
&
Mai multe produse Marvel