Descoperă cele mai bune oferte din această săptămână: ARHITECTURĂ reducere -15% Cumpără acum ×

Recenzie film: Avengers Endgame

19. 05. 2019

Unul dintre cele mai așteptate filme ale acestui an este în sfârșit în cinematografe și sparge recordurile în audiență. După 10 ani, în sfârșit aflăm dacă Thanos a avut succes să șteargă de pe fața pământului jumătate din univers. Și cine își va pierde viața încercând să salveze lumea.

#Thanos a pocnit din degete

În Infinity War, Avengers și-au unit puterile cu alți eroi din universul Marvel și au încercat să îl împiedice pe Thanos să colecționeze toate pietrele infinitului și să distrugă jumătate din Univers. Din păcate, au eșuat, așa că ne-am luat rămas bun de la Gamora, pe care Thanos a sacrificat-o cu durere de inimă pentru a obține piatra sufletului. Jumătate din super eroi – Doctor Strange, Black Panther, Groot, Drax, Starlord sau Spiderman au dispărut împreună cu Nick Fury, care în ultimul moment a reușit să o cheme în ajutor pe Captain Marvel.

#Nu uita să duci cu tine batistuțe

Pentru că nu vrem să stricăm experiența filmului pentru cei care nu l-au văzut încă, nu vom intra în prea multe detalii. Vom vorbi despre emoții. Tot anul, am auzit zvonuri că mulți dintre actori nu și-au reînnoit contractele, prin urmare personajele lor vor muri cu siguranță. Ca orice fan adevărat Marvel, abia am așteptat să vedem Endgame, cu toate acestea nu ne doream să ne luăm rămas bun de la nici unul dintre personajele noastre preferate. Mai ales după ce am citit pe Facebook o postare a unei prietene din SUA care s-a plâns că soțul ei nu a plâns la nunta lor, dar a plâns în timp ce s-a uitat la film. Prin urmare, ne-am pregătit pentru ce e mai rău. În final, nu am avut nevoie de batistuțe. Dar am auzit că unii băieți s-au emoționat precum soțul prietenei noastre.

#Schimbarea face parte din viață

La ce să te aștepți? Nu s-ar mai numi “endgame” dacă cineva nu ar muri, totuși vor avea loc și niște reveniri la viață. Endgame este un cadou pentru fanii Avengers pentru cei 10 ani de fidelitate, de aceea sunt multe glume și schimbări surprinzătoare ale unor personaje principale. Vi-l puteți imagina pe Captain America din 2011 înjurând sau făcând glume despre posteriorul său? Însă cea mai mare schimbare o are Thor, dar nu vă spunem mai multe. Merită surpriza. 😊 Producătorii l-au amintit și pe Stan Lee, care a fost unul dintre cele mai emoționante momente din film.

#Îi vom vedea din nou?

Chiar dacă Endgame închide saga tuturor filmelor, nu spunem adio de tot super eroilor. Din moment ce Black Panther, Doctor Strange au avut un adevărat succes, cu siguranță vor fi niște continuări în curând. Anul acesta, vom face o excursie în Europa cu Peter Parker și abia așteptăm!

Colecția Endgame