Descoperă cele mai bune oferte din această săptămână: ROGOJINI reducere -10 % Cumpără acum ×

Recenzie Film: Aquaman

06. 01. 2019

Cu Aquaman, DC Comics ne prezintă ultimul film cu super erou și cu toate că povestea este previzibilă și urmează schema simplă din majoritatea poveștilor cu super eroi, lumea subacvatică scoasă la suprafață este uimitoare din punct de vedere vizual, plină de creaturi magice și de adâncimi (literalmente:)). În această recenzie, îți prezentăm personajul Aquaman și regatul Atlantean în care el încearcă să se întoarcă. Deci, inspiră adânc, pune-ți ochelarii pentru înot și urmează-ne sub apă pe măsură ce aruncăm o privire mai îndeaproape la film … blubbblubb

”Prințul uitat se întoarce acasă, își învinge fratele malefic, revendică tronul și salvează situația”

Subiectul este vechi de când lumea și deoarece filmul urmărește în detaliu această schemă simplă, spectatorul nu este surprins de nici una dintre acțiunile care au loc pe parcursul filmului (poate doar o singură dată…) Aquaman, fiind fiul îngrijitorului unui far cu regina regatului Atlantis, crește la suprafață și este antrenat în secret să își dezvolte abilitățile și puterile. În timp ce fratele său malefic revendică tronul regatului Atlantis și declară război lumii de la suprafață, Aquaman și Mera, prințesa regatului subacvatic, pornesc într-o călătorie în căutarea tridentului magic al primului rege al Atlantis-ului ca să unească cele șapte regate ale mării, să lupte cu fratele lui și să aducă pacea între lumi … simplu, nu?

Multă distracție

Filmul nu prea se ia în serios. În comparație cu alte filme DC, Aquaman este plin de glume care compensează pentru povestea monotonă. În timp ce dialogul se învârte în jurul eroismului, destinului și evenimentelor semnificative, Aquaman, interpretat de Jason Momoa, aka Khal Drogo, este mereu pus pe glume. Umorul său a stârnit multe râsete printre telespectatori și a făcut filmul mai distractiv, de exemplu ca atunci când Aquaman este abordat de o gașcă de motocicliști într-un bar.

Critică socială inteligentă

Când Atlantis și lumea subacvatică le declară război locuitorilor de la suprafață, DC comics contrazice pe parcursul filmului anumite critici sociale inteligente. Peștii, creaturile mării și locuitorii Atlantis-ului nu doar aduc războiul la suprafață pentru a domina lumea, ci și pentru a se răzbuna pentru distrugerea mediului lor. Pe parcursul filmului, tema poluării și a pescuitului în exces apare ca și motivul pentru care Atlantis luptă împotriva umanității. Într-un atac, de exemplu, locuitorii subacvatici aruncă tone de epave și de gunoi înapoi pe pământ. Pe măsură ce continuăm să poluăm mediul și să distrugem oceanul, referința la acest subiect este foarte importantă și este făcută foarte inteligent în film! Protejați mediul!

În concluzie

Filmul nu reinventează roata, dar cu super eroul său plăcut, cu glumele sale, imensa lume subacvatică și luptele marine, care seamănă cu lupte star wars sub apă, deschide calea pentru următoarele filme. Producătorii au promis deja filme viitoare cu Aquaman și sperăm că vom afla mai multe informații despre diferitele regate și istoria lor. Recomandăm cu siguranță acest film și ne-a făcut mare plăcere să îl vedem. 🙂 Prin urmare, fă-te comod, relaxează-te și bucură-te de film …dar nu te uda!

Mai multe despre Aquaman

Mai multe despre DC Comics